Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 9 november 2011

Hemma!

Rolex har legat på Strömsholm djursjukhus i 2 dygn, gipsat benet...


Han är bra trött stackarn.
Notan för hans ben är uppe i 23000 kr. Vi ska tillbaka på måndag och gipsa om benet igen... Jag har sån tur att en arbetskamrat är ledig på nattskiftet så jag ska höra om det går att byta skift.


Molly var så glad när Rolex kom, men det märks att han är dålig morrar åt henne det har han aldrig gjort förut. Nu får jag passa så att det inte händer något..

1 kommentar:

  1. Stackars liten, det är inte roligt när de inte mår bra.Tur man har försäkring på dem,att ligga inne är inte billigt.Hoppas det snart blir bra

    Kram Marlene

    SvaraRadera