Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 4 november 2011

Strömsholm

Idag har det varit en otursdag igen. Stackars Rolex skar sig riktigt ordentligt och djupt i benet. Det var blod överallt.... Vi åkte akut till Strömsholms djursjukhus där fick Rolex opereras och medans vi väntade på honom så åkte vi runt lite och tittade....


Vi träffade skräck får enligt Molly som tyckte de var jätte läskiga =)


Hon vågade till slut lukta nos mot nos ned dem.


Dom var så söta =)





Här vill Molly bo.....


Prinsessan Molly :-))))





Gjorde en liten tur till en julmarknad...


Vi fikade jag och Emma


Vi åkte till sjukhuset kl 10 och Rolex blev klar vid kl 21.00 på kvällen....


Stackarn han är så groggy min lilla vovve. Rolex fick inte plats i buren så det blev baksätet hem..


Han är helt slut och ner drogad. Jag skulle egentligen ha jobbat i natt men fick ta semester. Vi satt 11tim på Strömsholm...
Rolex ska tillbaka om 12 dagar han får inte vara lös eller promenera, inte leka eller hoppa upp själv i bilen och i möbler.... Hoppas han blir bra nu när de sytt ihop honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar