Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 21 november 2011

Höstmörker !




Nu är det mörkt och tråkigt ute. Jag väntar på snön det blir även lite renare ute då för oss som har hundar...


Igår så gick jag och Molly ut och gick i skogen vid kl 14.00.....


Jag hann inte ur skogen för vid halv fyra var det mörkt. Lite kusligt för jag började fantisera om vildsvin =))


Plockade hem lite mossa både grön och vit. Idag ska vi ut och stjäla en liten gran jag och Molly. Stackars Rolex får ligga hemma med sitt gipsade ben....
Det tar nog hårt på honom det här, han är van att vara ute och springa i skogen ett par timmar varjedag...
Jag ska pyssla lite ute på gården idag och sätta upp lampor och greja lite....


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar