Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 18 november 2011

Tisdag !

Jag fick syn på ett Fårskinn på textilboden, inte så dyrt 498 kr.


Skulle vilja det men tror inte att de passar till min soffa...


Hittade även en duk i samma som gardinerna och kuddarna jag beställde från textionet... Konstigt att de inte har allt på samma ställe ??


Igår var jag till Strömsholms djursjukhus med Rolex de la om gipset och kollade hur det läkt, allt såg bra ut.


Men inatt var Rolex dålig han gnällde och flåsade.
Jag var ut med honom och han tok åt gräs så jag tror han hade ont i magen. Han låg ett tag i mitt knä och jag klappade honom sen blev det bättre.
Det kan vara att han mådde illa eftersom han varit sövd.
Rolex är ju en allergihund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar