Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 10 november 2011

Jul känslor =)

Nu börjar jag få advents känslor =)


Idag bakade jag lussekatter


Dom blev goda enligt sonen och hans flickvän


Den här tidningen sa jag upp för ett år sedan men den kommer fortfarande i brevlådan, jag börjar bli orolig för jag har inte betalat en krona.... Tänk om det kommer något efterkrav.... Om de säger att jag inte har sagt upp den, men jag fick bekräftelse på uppsägningen då...


Julgardinerna kom och kuddfodralen :-)


Dom ska jag ha i vardagsrummet..


Min lilla gubbe har så ont i benet.....


Jag blev livrädd trodde det hade blödit rakt igenom gipset men det är rött gips....


Molly fattar nog att Rolex mår dåligt hon låter honom vara ifred....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar