Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 7 november 2010

Så ska jag göra!

Den här bilden har jag lånat från en blogg som jag följer " Norrgården".
På min soffa är det ett annat krön på och sen är det en uppstoppad rand på ryggen annars så är den lik den här. Det är som denna soffa jag tänkt gör med fuskfårskinn som tyg och måla den vit.
Kruxet är att nu vill jag ha vita köksmöbler vi har oljad ek nu, köpte dem för ca. 5 år sedan och de var dyra.
La fram det lite snyggt till Jonas igår men han gillar möblerna och han tyckte inte att jag ska måla om dem......Vi får väl se ;=)
Jag ska göra soffan klar så fort som möjligt har lite att sy på kö först .
Idag ska vi göra en tur till Karlskoga för att titta på en bil igen, hoppas det är något det börjar bli lite kallt för att cykla, det gäller dock inte alla i familjen för Jonas är ute och tränar nu 5 tim igår och 5 tim idag han köper någon cykelexpert hjälp. Vilket schema....pust själv trivs jag hemma i soffan vi är inte alls lika på det viset.

1 kommentar:

  1. Hoppas att vi för följa renoveringen av soffan.

    SvaraRadera