Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 5 november 2010

gardiner, kökssoffa och valp???

Dom här gardinerna har jag sett i verkligheten hemma hoss en. Jag tog och beställde dem till Daniels rum tror det blir bra. Jag köpte även nya lampor till hans fönster i Ullared...
Svärmor ringde och frågade om jag ville ha den gammla kökssoffan som de har i sommarstugan. Jag har gått och smygtittat på den länge, så naturligt vis sa jag Jaaaaa, taaaack.......
Jonas var väl inte så imponerad....ler men han ändrar sig nog jag ska ju måla den och fixa lite så den kommer att bli såååå fin. Problemet är vart vi ska ha den för den är stor men allt brukar lösa sig. Jag har ett furuskåp som ska målas som jag fått av mamma, i helgen när jag var hem till Johanna så såg jag hur hon gjort och det var jättefint.....
Och sen var det det där med valpen ???????
Ska jag ta den nu eller vänta och köpa en senare????

1 kommentar:

  1. Snygga gardiner!
    En gammal kökssoffa skulle jag inte heller tacka nej till...även om jag inte vet om det passar in här just nu.
    När det gäller hundvalpen - följ både hjärta och hjärna...:-)
    Ha en bra helg.
    Kram Y

    SvaraRadera