Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 17 november 2010

Nya skor

Rolex är slö efter promenaden jag med för den delen fikade med kladdkaka och kaffe, tänk att man inte kan låta bli. Jag tänker jämt att jag ska hålla igen men gör det aldrig....:=(
Jag har nyss varit ute och provgått mina nya skor som jag köpte igår.
Måste ha en riktigt bra sula under när man har en halvgalen schäfer pojke som inte kan uppföra sig jämt..

Jättesköna skor och jag mötte flera hundar fast idag var Rolex på bra humör.....ler

1 kommentar:

  1. hej det var ett tag sedan men min dator har lagt av så mitt tangentbord slutade fungera,har mutat min son med god mat så idag kommer han till mig,såg att ni varit till ullared,då kunde ni ju fikat hos mig,men ni kanske åker fler gånger då är det bara att komma in.

    hälsningar MARLENE

    SvaraRadera