Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 22 november 2010

Ooo, så söööööta!!

Jag har haft natthelg, då är det bara äta,jobba och sova som gäller......ler
När jag öppnade mailen idag så hade jag fått ett från Wilses kennel de bekräftade att tiken som jag frågat på hade valpar i magen och de undrade om jag fortfarande var intresserad och om jag villa en tik eller hane. Dom har valpar just nu visst är de fina?
Valparna som de får nästa ggr är antagligen långhåriga men det göt inget, pappan arbetar som polishund och mamman har vunnit allt i bruks som går att vinna så jag tror att det blir små energiknippen. Isåfall kommer valpen i feb. Jag måste höra med jobbar kompisarna om jag ev. kan byta bort nån förmiddag för valpen går ju inte att lämna själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar