Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 10 november 2010

Köks soffan

Jag lovade ju lite fler bilder på soffan som den ser ut nu...
Jag såg att den behöver stadgas lite i ena hörnet det hade släppt lite. Gissa om jag är klantig vi har inte så bra ordning i garaget för det fungerar lite som en meka verkstad Daniel har sin cross där som han just nu har skruvat isär och Jonas har sina tävlingscyklar där.....Just det ja, hmm
jag råkade kliva på en grej när jag skulle fota soffan och ramlade på Jonas dyraste tävlings cykel så det gick sönder en grej på den.......sorry!
Och dessutom har jag lite div, möbler där som ska göras i ordning + hela fam cyklar står där och allt kakel och div. till badrummet som vi håller på med.
Jag fick faktiskt ont ni baken när jag ramlade, skulle ju rädda Emmas systemkamera.....ler
Undra vad grejen kostar som gick sönder det värsta är att cykeln är i karbon och svin dyr tål inte smällar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar