Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 14 november 2010

Ny tv och dvd



Vi åkte till Västerås för att titta på bil men köpte en ny tv istället. Det blev en 46"tums led tv. Vi har tittat länge men inte köpt någon. Bilden är lite dålig tar med Mob. Min kamera är trasig Daniel har haft den på vrids banan så det har kommit grus i den.
Ny Blue Ray spelare också, vår gamla dvd var dålig stannade mitt i filmerna

Här är den gamla tvn 32 tum, nu får ungarna slåss om den :=)
Jag var nyss och tittade till Emma hon hade kommit hem. Var i Stockholm igår på konsert. De åkte tåg och tunnelbana. Jag var lite orolig när de skulle hem mitt i natten. Tåget gick 20 över 12 från Stockholms central.

1 kommentar:

  1. Kul med en ny tv. vi har också skaffat en sköönt. men det är så mycket finesser som man bara måste lära sig kram sussi.

    SvaraRadera