Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 12 november 2010

Blöt-Fredag.....

Nu har jag sytt klart mina julgardiner och en väst till grabbenskompis och grabbens skjorta.....pust.
Jag har lite strykning som jag ska ta tag i men tror jag spar det till imorgon.....ler
Det är det värsta av värsta vädret ute idag regning blötsnö och Rolex blir smutsig bara han sticker ut tassen......usch
Jag ska gå ut i garaget och börja med kökssoffan idag.
Ikväll blir det oxfilé igen det är tredje fredagen nu :=) Kan det bero på att jag har börjat 5-skift och tjänar multum???
Eller är det bra pris på oxfilén i Fagersta, nåja det är nog det senaste.....ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar