Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 30 april 2010

VALBORG

Idag är det valborg och jag sitter helt själv fast det är ganska skönt och jag har ju Rolex. Jonas har åkt till Karlskoga för att tävla en 3 dagars tävling och jag skulle egentligen har följt med.
Men har man en 16 åring och en 18 åring så vill man inte gärna lämna dem ensamma en festhelg som denna....
Jag har hyrt nyaste Wallander som resten av familjen tröttnat på men inte jag....ler
Stor godispåse har jag köpt tyvärr är det bara det här lilla kvar för jag har gått och nallat av den hela dagen :=) Jag har nyss käkat en stoooor Pizza kanon gott hehehe.......
Fixat iordning altanen och skurat den varit till handelsträdgården och shoppat pensèer gissa vilken färg det blev?? Jo, vita...
Planterat dem, imorgon ska jag på loppis vid Oti det är säsongens första....
Trevlig kväll!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig alltan. jag har inte fixat ute ännu. men det tror jag för jag har inte hämtat mina trädgårdsmöbler. men snart så.Kramis.

    SvaraRadera
  2. Tack, snälla...Helst skulle jag vilja göra om allt men det är slantarna som fatta...

    SvaraRadera