Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 18 april 2010

Pollenallergi??

Igår när jag var ut och gick en lång promenad så började Rolex och halta igen, jag har sett hur han börjat få klåda igen. Kliar sig hela nätterna.
Allt har börjat precis som förut han är röd i mungipan och tandköttet och röd mellan tassarna samt på magen och armvecken. Hela vintern har han varit bra vi testade honom för pollen förra året en det gav inget men det måste vara det. Vi som anmält oss till en kurs på brukshundklubben igen, men har han sån allergi kan jag inte träna med honom.
Jag sätter på Rolex strumpor på natten för att han inte ska klia sönder sig och slicka tassarna. Han är så våldsam när han kliar med tassen i mungipan klorna är vassa.
Jag ringde till Nazar och de sa att vi skulle få pengarna tillbaka om det blev något tok med vulkanen. Jag får väl tro på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar