Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 16 april 2010

Hallå, det har inte blivit nåt skrivet på en hel vecka men jag var till Arlanda och hämtade Jonas i måndags och det var tur med tanke på vulkanen som har härjat på Island. Han var brunbränd och nöjd med sin resa. När jag kom hem bar det iväg till jobbet, jag har haft eftermiddag den här veckan.
Tisdag- Torsdag har jag jobbat 12-timmars skift för min kollega var sjuk fick i hop lite komp till Turkiet resan. Nu ska jag snart betala hela resan och blir lite osäker med tanke på all aska uppe i luften men den lär väl försvinna tills 29 maj hoppa jag.
Vi har bilen på lagning hos Volvo dom skulle ha den till kl.07.00 i morse och nu kl halv 2 ringde jag för att höra om den var klar då hade dom inte ens börjat med den det är ju helt otroligt...ibland blir man lite sned........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar