Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 3 april 2010

Påskafton!

Det kom en påsk-kärring på besök och ville ha rostbiff men , jag gick inte på det :=)
Imorse var jag och pappa ute med Rolex vi skulle träna lite med honom. Tanken var att han ska hjälpa mig med att han jagar rådjur men inte ett rådjur vi gick på....Typiskt.
Jag och Emma fixade till en liten påsk buffè och saknade Jonas som är i Syrien på träningsläger.
Det blev iallafall en liten sill burk ungarna äter inte det. den här påsken var det bara sånt som dom tycker om rostbiff, kycklingfilè, skinka, köttbullar, prinskorv, omelett, potatis sallad , koktpotatis och en pytte lite sill burk till mig....ler
På eftermiddagen så sydde jag nya lampkjolar till sovrummet och dom som jag hade där satt jag in på Emmas rum.

Emma so ska bli veterinär övade lite på Rolex med att klippa klorna, han tycker sånt är så skööönt. Jag pratade nyss med Jonas och magsjukan var borta nu, vilken tur...
Daniels kompis fick körkort i tisdags så de var hit och hämtade min bil, hoppas den är hel när de kommer tillbaka.....ler.
Emmas skrivbords stol är så ful det är nåt med tyget den var dyr när vi köpte den men tyget var värdelöst, noppar och suger åt sig allt möjligt så jag klädde om den.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar