Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 19 april 2010

Den här ängeln har jag sålt på Tradera fick 51 kr för den jag tror jag haft den i 15år...hehe
Bra bet för något man tänkt slänga. Jag har även sålt lite andra grejer rätt så kul men tråkigt när man ska ta sig iväg och skicka grejerna, bara roligt när pengarna kommer in på kontot...ler
Jag har nyss varit upp på stan och handlat, det finns en karl som älskar att prata hund med mig han har också en schäfer och kan stå och praata hur lääääänge som helst -är pensionär. Jag som är en stressad mamma som har ett jobb och sköta har inte den prat tiden gissa om jag försöker avsluta samtalet varje sekund..............pust
Samtidtigt så tycker jag synd om honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar