Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 1 maj 2010

Idag är det ruggigt ute!!

Igår var det så skönt ute och jag gjorde iordning altanen, men underbart är kort...
Tog bilder på mina penseèr
Jag satt ut mormors gungstol på altanen har önskat mig en hammock men det har inte blivit någon så jag får gunga på den istället:=) Altan bordet har blivit så slitet i vinter så jag ropade in en vaxduk på Tradera så ser det lite bättre ut, En granne eldar så mycket skräpved att hela vårt hus blir ner sotat det är inte kul.
Jag har offrat livet idag stått på en stege och sågat av tjocka grenar på körsbärs trädet och dessutom är jag höjd rädd. Förra året fick vi jätte mycket med körsbär högst upp och där satt skatorna och skrattade åt oss medans dom festade upp körsbären. Men i år är dom mina hehe...
Julstjärnorna lever än, jag har planterat dom i utekrukor sätter ut dom på altanen när det blir varmt ute, det är riktigt envisa julstjärnor jag brukar oftast ha ihjäl dem före jul....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar