Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 9 april 2010

Mormorskål

Så hör trött blir Rolex när vi varit ute och gått lång promenad i skogen. Det börjar bli svårt att gå där nu. Det är is skorpa med vatten under så man brakar igenom ibland som tur är hade jag gummistövlar men det var kallt istället
Äntligen har jag fått min mormors skål som jag ropade in på Tradera, jag har velat ha en sån här så länge men de blir å dyra på auktionen.

Jag har satt ut två st lökgömmor från Franska La Poterie fick 150 kr för dem så jag är nöjd. Jag har ingen plats i skåpen längre tänker sätta ut mer på Tradera jag har en del därifrån det var så populärt med såna home partyn förut och man vart ju bjuden på en del :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar