Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 8 oktober 2013

Tiden rusar iväg...

När man jobbar dryg vecka så rusar tiden i väg. Tycker inte att jag hinner nånting.
Äta, jobba, sova och träna hund... Molly är så lätt lärd vi har ju börjat med lyd3.
Har även små börjat med högreklass som att förbereda sakta gåendet..


Just nu håller vi på att renovera lilla badrummet och jag har suttit och letat efter badkar,
Jonas vill inte ha ett med tassar så vi funderar på ett sådant :)
Eller ska man ta ett med bubblor???


Jag var till Sandra och hälsade på, lilla Stella växer så det knakar. Nu har hon blivit lite blyg. Lite små tuff när hon är hos mamma(Sandra)... :-)))


Emma är arbetslös och har nog sökt 30 jobb utan resultat det är inte lätt att vara ungdom idag..


Sandra har köpt en Kitchenaid...
Jag vill också ha en sån..


Det finns många härliga färger att välja emellan.


Tror jag vill ha en créme färgad..


Eller en rosa..



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar