Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 1 oktober 2013

Ledig ..

Idag har jag varit ledig är det tills på fredag morgon..
Vi var till Broarna auktion och hämtade hem Kökssoffan som jag ropade in. Den får stå ute inatt i minus grader gillar inte att ta in gamla möbler. Lössen måste dö först :-))))


På väg hem åkte vi in till mamma och pappa och åt mat och fikade, syrran kom med sitt lilla charmtroll, visst är hon söt!!
Stella har ändrat sig så mycket nu skrattar och är med på ett annat sätt..


Jag har köpt mig en ny jacka "fjällräven" det är min andra. Den förra svarta hoppade Molly på och rev sönder så dunet sprutade..
Jag gillar varma jackor är så frusen på vintern, köpte även ett par rejäla vinter skor..


Fick min 5:2 kokbok idag, men nja vet inte om den var så bra direkt. Lite konstiga recept.


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar