Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 24 oktober 2013

Dagens outfit :-)

Alla bloggerskor lägger ut "dagens outfit" det här är min =))
Jag lever ute i skog och natur det är bara så jag är.




Jag har ärvt mitt hundintresse av pappa.
Allt som man kan göra med hund gillar jag. Kan liksom inte tänka mig att gå till jobbet, tycket det är onödigt för jag ska ju ut med Molly sen :-)




Vi var ute i tre timmar idag och gick samtidigt som jag tränade lite emellan då och då.




När vi kom hem så duschade jag och schamponerade henne hon blev lite frusen. Låg ett tag inlindad i filten ;)
Jag passade på att putsa lite fönster på eftermiddagen...




Idag kom Jonas och Daniel hem, här sitter vi och väntar med hamburgare till dom :-)




Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar