Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 23 oktober 2013

God förmiddag :-)

Ny ide :-)
Inatt på jobbet kom jag på att jag ska göra en gran bock!!!
Vi får väl se om jag lyckas=)


Det blir ingen rolig månad ekonomiskt sett, Jonas som bytt jobb fick bara halva lönen. Han hade förskotts lön på Seco och i det nya jobbet får han efterskotts lön...
Men det kommer igen nästa månad som blir bra med lön från nya jobbet, slutlön från det gamla. Bra sätt att spara på kanske :-))


Nu är soffan målad tre ggr blir nog en ggr till. Jag har locket och själva utdrags delen kvar att måla...
Får inte plats med allt inne..hehe


Baka baka, gjorde två långfranskor i förrgår och fyra farinlimpor igår...
Behöver verkligen en kitchenaid =)))))


Vilket kap jag gjorde på min taklampa från Ullared :-0
Den finns på Ellos för 1799kr...


Jag gav 599kr på Gekås.... Känna bra!!


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar