Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 30 oktober 2013

Premiär!!

Igår var vi ut på inomhusträningen, det var premiär för oss nu i höst :-)
Jag tycket hallen är fantastisk men vi behöver så stor yta jag och Molly. Hon vill leva ut sin glädje när hon får beröm :-)
Igår var det mycket folk och hundar så då blir det lite begränsad träning men kul det har alltid Molly =))



Hemma framför tv:n Molly är nöjd :-)


Vi väntar och väntar på hantverkaren...???
V-44 sa han, nåja det har bara gått två dagar än =)


Skulle så gärna vilja ha en kamin i vardagsrummet... Det ger så hög mysfaktor...


Men... Det är bara pengarna som fattas vi har ju köpt ny soffa också och den ska komma v-48...
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar