Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 21 oktober 2013

Äntligen...

Nu har jag börjat renoveringen av köks soffan som jag ropade in på auktion. Funderar på om den är riktigt gammal, den är pluggad istället för spikad.


Så nu är man en sån som förstör gamla möbler :-)
Men vitt ska det vara..
Jag målar hela soffan runt om, tycker det blir fräschare då :)
Jag orkade inte bära ner den i källaren så det fick bli att måla i vardags rummet..


Jag och Molly varit och tränade på fm, vi tränar steg förflyttningar bakåt det är inte lätt :), sen stå under inkallning, fjärr dirigering med stå, uppletande och sakta gående. Blir så full i skratt, hon tar korta steg istället för att gå sakta :-))
Men det kommer...


När vi kom hem så var hon trött och vräkte ut sig i vår säng :-)


Märkte stor skillnad idag när hon fått jobba lite mot igår när jag gick samma vända med en kompis, Molly var liksom inte nöjd då. Hon kräver mycket och det tycker jag är skoj :-))

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar