Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 2 september 2013

Tävlings dax..

På söndag ska jag och Molly iväg och tävla lyd 2, det blir vår tredje så hoppas vi får ett till första pris..



Jag hade anmält oss till Skutskär den 14/9 men blev bortlottad så jag gick snabbt in på nätet och såg att de inte stängt en tävling i Sunne och vips på kvällen här fick jag svar att vi kommit med... Jippi


Men det är ganska långt dit... Hehe
Undra om jag törs åka själv i husvagnen, man är ju lite mörkrädd men på en camping måste jag våga stå iallafall :-))


Mina jobbarkompisar sa -"du har ju en schäfer klar du törs sova själv i husvagn "... Hm visst har jag det, men hon litar ju på mig..
Dessutom är hon ju världens snällaste hund =)

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar