Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 15 september 2013

Eh, jaha..

Haha, ja här går man upp kvart i 4 en lördag morgon och Jonas följde med och missade sitt klubbmästerskap ,vi åker 50 mil tur och retur för att spåra fyra pinnar sen går vi över på att spåra vilt.
Fy, Molly men visst ser hon glad ut ändå :-)


Det värsta är att jag såg på henne när hon gick över på vilt men gjorde inget det som ekade i mitt bakhuvud var "lita alltid på hunden"..
Men nu vet jag precis hur hon ser ut när hon går över till vilt, hon byter spår stil totalt. Vi får hoppas att hon inte gör om det igen...
Men om så tänker jag inte bara hänga på efter, man lär sig, synd att det hände på tävling :(


I onsdags var jag och Emma till Västerås och jag har blivit kär i de här lampfoten de skulle passa så bra i vardagsrummet. De kostade 660kr st med skärm. Jag blev snål och köpte dem inte just då men nu måste jag tillbaka och köpa dem...ler


Så fina...


Blev även överförtjust i soffan vi behöver verkligen en ny..


I tisdags var jag Ammi och Ingemar till Frida och tränade hon är så duktig.
Fick lite tips, Molly har börjat konstra sig med att skälla ut folk som kommer hem till oss och det är inte ok...


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar