Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 18 september 2013

Mycket just nu..

Just nu är det mycket som händer..
Jag har fullt upp med hundträning och klubbens tävlingar som är i helgen.
Lördagen går åt till att hjälpa till som spårläggare och att jag ska skriva på lydnaden. Nu före har jag snitslat spår rekat de spår jag ska gå..
På söndag ska jag och Molly tävla igen och vi hoppas på tur..




Haha, jag köpte lamp fötterna, skärmar ska jag handla på Ullared när vi åker dit i oktober.



Vi fick ett så fint vykort i brevlådan idag från Daniel och Kajsa som är i Turkiet :)


Jonas har köpt en ny tävlings cykel, visst är den snygg. Han är supernöjd.



Jag har varit riktigt arg dom här dagarna det gäller jobbet och jag ger mig inte utan tänker fråga om jag får komma tillbaka till min gamla avd. Orättvisor är det värsta jag vet.
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar