Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 29 september 2013

Söndag

Nu har jag bara en natt kvar på helgen sen är det lite ledigt igen..
Igår när jag var ut och gick med Molly så hände det som inte får hända..


Vi gick på stigen och switsch ... Nåt grått sprang ljudlöst och snabbt över stigen. Jag stannade till och hann inte alls med, Molly drog som en avlöning...
Hon jagade ett lodjur..
Gissa om jag var arg...?


Igår gjorde jag en äppelpaj den var jätte god. Jag tycker nog att en klassisk smulpaj är den godaste, nu har jag provat så många olika under hösten.


Nu har vi börjat med badrumsrenoverungen Jonas och Daniel bytte badrums fönstret igår, vi ska riva bara brorsan har tid att fixa vattnet han är rörmokare..


Nä... Nu ska jag klä på mig gick upp tidigt för att åka på auktion innan jobbet kallar kl 18-06 igen... Pust

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar