Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 8 september 2013

Lp 2 :-)

Vi var till Hedemora och tävlade i lydnadsklass 2 idag, vi kom tvåa och fick vårt tredje första pris så egentligen ska jag vara nöjd..


Men det är jag icke, Molly låg oroligt på platsen så vi fick avdrag 9p, hon löpte amok och studsade som en ko på apporteringen igen :( betyg 5. Vet inte riktigt hur jag ska komma åt detta för det händer vara på tävling.


Vi fick bra på fria följet betyg 9 det är jag nöjd med :) sammanlagt skrapade vi ihop 165p och det är di då där men vi var inte värd mer..


Min syster fyllde år i veckan så vi var dit..


Hon är då go lilla Stella..
Världens finaste unge :-)





Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar