Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 27 september 2013

I'm back :-)

Hihi, jag har haft det lite struligt ett tag. Jag bloggar alltid från mobil och köpte mig en ny. Men då passade inte sim kortet så vi skulle klippa till det men klippte fel... Pust




Jaha, beställde ett nytt sim som blev fel... Pust igen
Åkte till Västerås idag och fixade igen så nu funkar det och jag har en ny vit fin iPhone :-)))



Testar min kamera på jobbet fick lov att åka hit direkt har ju turen att jobba natt helg... Pust för en tredje gång :-))



Nu är det allvar med soffköp, vi har tittar ut en på Mio. Men den fick inte plats hos oss så det får bli den modellen högst upp..




Fast med fasta kuddar som bilder nedan, och färgen ovan :-)




Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar