Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 2 augusti 2013

Snart Wilse läger :-)

Jag längtar, för på söndag åker jag på Wilse läger igen, den här gången är det stora lägret vi ska på..hoppas Molly är piggare den här gången :-)
På maj lägret var hon så hängig..


Jonas har missuppfatta det här med semester han bara jobbar och jobbar...


Hans trogna kompis ligger bredvid och hjälper till på sitt sätt..


Molly och jag vi tränar och tränar..
Vi har kommit med på två spårtävlingar nu i augusti och en lyd2 tävling. Jag blir nervös bara jag set pm på tävlingarna i min mail box :-0



Den 1/8 hade jag och Jonas varit förlovade i 22 år och det var första gången vi kom ihåg det så set firades med...


Kräftor och räkor som vi båda älskar...


Min systers lilla kattflicka Holly har försvunnit, hoppas hon dyker upp. Holly är bara ett år och dom bor i Hedkärra utanför Fagersta :(


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar