Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 29 juli 2013

Hoppsan...

Hjälp jag och Molly har kommit med på båda lägrespår tävlingar vi anmält oss till :-0 det har varit lottning och vi kom med på båda, fy vad nervös jag blev..




Det ska nog gå bra...
Tur att vi åker på läger snart så det blir riktigt med träning före. Just nu tycker jag att det blir lite dåligt när det är så varmt..
Vi har spårat idag(missade en pinne) tränat lite snabbt på några moment i lydnaden. Jag har inte råd att nolla någonting på tävlingen och det är lite si och så med budföringen hon springer inte så gärna till främmande....




Vi var till en bil skrot idag och jag fick lite dålig känsla när jag gick där, undra vad som hänt med de som krockat med bilarna....??




Jonas jobbar på snart är altandäcket klart :)
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar