Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 18 augusti 2013

Nytt liv =)

Nä nu ska jag sluta med att äta så mycket skräp -godis, kaffe bröd m.m




Ska börja ett nytt liv och försöka gå ner lite i vikt, mitt mål är 5kg :-)
Gjorde en tårta igår igen sockerråtta som jag är :(
Men nu är det slut bakat..ler




Jag och Jonas har beställt en resa till Gran Canaria igen så nu längtar vi. Man behöver ha nåt att se fram emot när snön kommer, vi reser inte förränns i januari.




Ett riktigt fint lyxigt hotell, det är ny byggt.




Jag har anmält mig och Molly till två tävlingar igen en lägreklass spår och en lyd 2, ska försöka få lp2 på Molly.
Jag tappar lätt humöret när vi ska träna på kryp för jag vet att hon kan men hon nonchalerar mig ...Grrr
Nu har vi börjar träna inomhus nere i källaren då går det bättre...får nöta in set där ett tag..
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar