Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 7 augusti 2013

I söndags åkte jag iväg på kennel läger "Wilses", iår var det en kanon duktig tjej Frida Wallén som gästade under en dag. Vilken duktig tjej hon föreläste och visade med våra hundar, verkligen nöjd med den dagen =))
Tyvärr slutade dagen ned att jag fick kasta mig i bilen och åka hem...


Emma blev akut sjuk och fick åka in till Avesta akuten sen blev hon skickad i ambulans till Västerås...


Jonas följde med henne och jag kom efter. Vi var på akuten till kl 7 imorse sen åkte vi hem och Emma blev inlagd. De röntgade skallen på henne och tog ryggmärgs prov..
Hon fick komma hem på eftermiddagen.
Krya på dig lilla gumman<3
Jag ska åka tillbaka över dagen i morgon och hämta hem husvagnen och vara ned lite på träningen..



På kvällen gick vi en sväng med Molly och hamnade hemma hos Hellström min jobbar kompis.


Molly lekte lite med Viggo och vi tittade på hans fina projekt, han bygger modeller, fantastiskt att se!


Det är inte riktigt klart men ni ser hur duktig han är :-0


Han bygget hela landskap med kanon fina detaljer..



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar