Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 26 augusti 2013

Måndag igen :-))

Så skönt att få vara ledig ett par dagar efter natt helgen..
Jag köpte för ett tag sen ett nytt överkast "grått" men tyvärr så gillar jag det inte riktigt, trodde jag skulle vänja mig men icke...


En liten slö höga hade jag i sängen i morse när jag vaknade :-)
Men inte så länge till för vi drog iväg på en skogspromenad.
Sen gick vi till vår "egna" plan och tränade.


Det går riktigt bra nu, hon Apporterar snabbt ut och snabbt in, jag gör precis som Dick sagt och det funkar riktigt bra på henne. Vi har plockat sönder momentet och tränar in små bitar i taget. Det måste bli klart tills den 8/9 lyd 2 tävlingen och sen 14/9 lägre spår tävlingen :-))
Krypet börjar oxå att funka hon har lärt sig att hon kryper efter min takt och riktning... Inte bara rusar iväg som förut, kanske vi kan hå till det nästa lägre tävling. Imorgon ska jag lägga ett spår har jag tänkt ..


Grattis Dick som fick en femte plats på SM :-) i rapport..


Han hade lite otur för Nicke gjorde illa knät och haltade dig igenom lydnaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar