Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 16 april 2013

Vinst på Facebook :-)

Det var utlottning på Facebook där man skulle gilla och dela, jag gjorde det och vann den här söta korgen från Lövparkens trädgård =)


Vi var till Västerås i måndag och äntligen hittade jag mina oliv träd..


Som jag letat överallt och dessutom var det rea på dem 129 kr st..


Jag fick min Odd Molly klänning den är finare på än vad det ser ut på bilden..
Odd Molly är nog ett märke för lite mognare ungdom som jag tex...


På tal om mognare ungdom så har jag blivit en vin kärring, Nädå så farligt är det inte har bara köpt ett lådvin, kanon gott kan rekomenderas :-)


Nu börjar det bli härligt ute och snön försvinner äntligen kan jag få lite flyt i träningen med Molly. Vi har lagt några spår och dom hår jättebra..



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar