Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 5 april 2013

Åkt bil idag :-0

Vilken dag, först imorse åkte jag och Daniel till Västerås för att lämna in hans mobil som blivit klämd i bildörren.


Sen bar det iväg till Falun för att titta på en bil till Jonas jag tog en hamburgare på Mc Donalds...pust
Sen hem till kl 17.00 och packa matsäck och dra iväg till Atlas för att jobba 12 timmars natt.
Stackars Molly hon har också åkt bil heladagen.
Jag såg spår marker över allt, imorgon då ska vi spåra när jag vaknat :-)))
Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Oj, förstår att det känns att du suttit i bilen heela dagen lång... Hoppas du får en bra helg, trots att du har dryghelgen!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera