Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 2 april 2013

Aj :(

Jädrans Rolex :((
Han försökte dra efter en katt i morse när jag var ut och rastade kl 05.00. Jag halkade och bröt till knät så det har bultat och värkt hela dagen.
Nu blir det ingen promenad och jag blir nog hemma från Brukshundklubben med...


Jag är bra klantig med :)



Odd Molly, visst är den fin?
Beställde den i går få se nu hur den sitter på mig blir säkert besviken och skickar tillbaka den..



Nu har vi ett hus på gång igen :-))
Jonas ringde på det idag, det är inte ute på nätet utan vi fick ett tips.
Det ligger så fin vid sjön men är ett renoverings objekt. Risken är att det blir för dyrt :(
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar