Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 12 april 2013

Vilken vecka!!

Jag gick av i måndags morse och sen dess varit ledig..(extra skift på torsdagskväll bara)


Har börjat läsa en bra bok men det är lite svårt när man har en hund som vill ha uppmärksamhet hela tiden :-)))


Det har blivit en hel del hundträning den här veckan. Åsa Löfberg har varit här nere och hälsat på hon hjälpte mig lite med Molly vi har lite problem med sittet.. Molly sitter segt och snett..


Jag har också hunnit med min favorit sysselsättning eller inte... Städat!!


Molly har varit helt slut när vi kommit hem från träningarna, vi har spårat också det börjar bli snö fria åkrar... Imponerad av att Molly är så spår säker fast vi hållit upp hela vintern :-))


Ikväll blev det oxfilé på planka och ett gott glas vin till.





Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Men, guuuud, så god mat!!! Skönt att vara ledig flera dagar på raken och få lite gjort! Vilken goding hon är Molly, där bland kuddberget...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera