Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 9 april 2013

Ledig dag :)

Idag började jag dagen med lite morgon mys i soffan.
Försökte läsa en bok inlindad i filt och med en kopp kaffe.
Men det tyckte inte Molly om hon kråmade sig och snurrade i soffan, ville att jag skulle klappa henne under magen i stället för att läsa en dum bok :-)))


Sen kom jag på den briljanta idén om att jag skulle städa, så nu har vi ny skurat hem ;)


Idag när jag var ut i skogen på promenad med hundarna var jag tvungen att ha dem kopplade det är så mycket rådjur i vår skog. Det brukar aldrig vara så här många..


Rolex han drar som en avlöning efter dem och då är jag rädd att Molly ska bli lika, hon är intresserad men har inte riktigt fått smak på det än utan kommer när jag ropar. Kopplade henne med vill inte misslyckas..

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar