Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 28 april 2013

Full späckad helg!!

Igår tävlade jag med Molly och det gick så där vi missade ett moment, nollade läggandet.... Igen :(


Hon som kan så bra annars, men det var jätte skoj. Gun och Thord från Wilses kennel kom dit, alltid lika kul att träffa dem. Synd att vi inte lyckades bättre :-)
Det var fler från Willses där och tävlade blev en liten Wilse träff :-))

Hem och käka lite gott, grillade oxfilé :)


Mums....


Idag har jag varit på klubben från 07.00-18.00 vi mentaltestade hundar och det är jätte skoj att se hur de reagerar olika..


Jag hade tre uppgifter bl.a. Att sköta skotten... Hehe
Kände mig som en revolverman..


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar