Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 1 mars 2012

Soligt väder i dag

Ooo, jag har fått ett tips av en jobbar kompis om en parfym.
Igår var jag till Västerås och luktade på den...,
Bara vill HA!!!
Den luktar så gott....


Funderar på om jag ska göra en säng himmel till sängen igen :-)
Se så fint de gjort på en affär i går...( min favorit affär)....


Såg ett så snyggt köksbord igår..det var tydligen inte till salu utan användes som visnings bord för porslin.


Tonåringarna har sportlov och så här såg det ut i köket när jag vaknade efter natt skiftet....Grrr
Jag blir så trött !!!


Struntade i köket och gick ut och satt mig i solen med morgonrock så grannarna fick nåt att tala om =))
kl var ju 13.00 mitt på dan men det är tillåtet när man jobbat natt.


Sen bar det av ut i skogen med Molly och Rolex de var så lyckliga och glada, vädret var ju helt underbart


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar