Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 4 mars 2012

Min helg 

Jag har haft en jätte skön helg solen har lyst och det har varit så fint väder.


Tvättade bilen i lördags och det var på tiden den var så skitig.


Envisa Molly hittade ett bildäck som hon skulle ha med sig. Däcket var ju tungt och gissa om hon var arg;)


Jag har varit ute med hundarna och gått i det fina vädret...


Var och tränade lite med Molly som löper nu så nästa vecka blir inte rolig när hon går in i höglöpet :-/


Min lilla klätter apa ska bara upp på allt =) jag satt mig på stockar för att sola en stund.


Jag har lagat en hel del mat till ungdomarna som varit här hela helgen..


Emmas nya kille Marcus :-)


Ikväll så bakade jag tekakor de blev lite tjocka








Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar