Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 29 februari 2012

Veckan som gått !!

Jag har haft lite bloggtorka ett tag det händer inte så mycket just nu....
Jag jobbar, äter och är ute med hundarna.
Fast en liten sak har ju hänt det där jobbet som jag sökte, det fick jag :-))
Börjar på måndag med en veckas förmiddag. Naturligtvis började Molly löpa igår så jag ska ringa ett hund pensionat åt Rolex vi minns ju vilket helvete det var sist. Jag hade tänkt ta semester då men nu börjar jag på en ny avd med upplärning så det passar sig inte.


Den här månaden fick vi Atlas bonusen och kanon lön, man kan inte klaga ;)
Jag köpte en jätte bra mascara men dyr =)


En Hugo boss slank också med :-))


Jag är ju rik som ett troll =)
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar