Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 10 mars 2012

Daniel 20 år =)

Tiden går bra fort idag har vår lilla pojke fyllt 20 år..


Jag tycker inte det var länge sedan han var liten, konstigt det där för man känner sig inte gammal själv men det syns på barnen ...



Det är inte lätt att få en bild tillsammans med honom :-)
Han tog en löpar runda imorse innan kalaset.


Tårtorna jag glömde ta bild när allt stod framme så det får bli en från kylen..


Budapest rullen var populärast idag :-)


Det var många som kon så det blev folk i kök


Och vardagsrum, glömde naturligtvis ta bilder medans alla satt vi borden det blir så när det är mycket =)


Små kusinerna vill vara nära sin idol :-))


Emma...


Min 90 åriga farfar :-)


Brorsan ..


Syrran...


Farbror Bosse :)


Mamma och pappa ( min)


Farmor Ulla och Jonas ;)


Sebbe..


Syrrans kille Micke :)


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar