Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 11 mars 2012

Söndag ;)

Igår fick jag en jättefin linne duk av svärmor det var hennes mamma och pappas bröllopspresent. Jag har bara prov lagt på den utan att stryka den.
Jag skulle vilja ha tag på en glas skiva uppe på duken på bordet.


Den är så fin =)


Vi var ut en sväng i sjogen med bara Molly..


Hon höglöper så det går inte med Rolex då ;(


Vi har sett ett torp som ligger mitt i skogen mellan Fagersta och Skinnskatteberg ...


Undra vem som äger det...??
Det verkar inte finnas vatten el eller avlopp idet


Men läget är helt underbart i närheten ligger det en sjö...


När vi kom hem bakade jag the kakor och de blev jätte goda ;)



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar