Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 15 mars 2012

Nu är det mycket ;)

Idag har jag varit ute med fågelskådare och tittat på fåglar vi åkte kl 06.00 i morse och var ute till halv 10 faktiskt väldigt kul ;)


Det låter töntigt men är det absolut inte...
Det är en otrolig känsla när stora svanar och gäss flyger alldeles ovanför huvudet..


Jag hade Molly med och hon skötte sig då bra, vilket bra temperament hon har. När det behövs är det full speed som i går när vi skulle vara tysta då låg hon och sov eller pös omkring bara....ler


Sen bar det iväg till Lingården på jobb möte och lunch.... Vi höll på från halv 12 till 15.00....


Sen direkt till hundpensionatet och hämtade hem en ylande Rolex han har varit där sen i måndags. Molly har inte slutat löpt men jag är ledig nu. Det skulle inte ha gått när jag jobbade natt Jonas skulle inte fått sova och inte jag heller på dagen...
Rolex ska kastreras nu så fort som möjligt, skulle gjort det i höstas men då gjorde han ju illa sig och fick opereras två ggr....


Efter det var jag till Coop och handlade fattar inte varför det aldrig finns Pepsi Max där, alltid slut!!


På söndag ska jag på auktion har hittat ett bord som jag vill ha, tänkte göra i ordning det till köket om inte priset blir för högt;)


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar