Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 15 februari 2012

Kväller ;)

Jag håller på att odla upp mina pelargoner som jag hade ute i somras. De har faktiskt växt ganska bra, hoppas de blir jätte fina i sommar min farmor sparade alltid sina och de var jätte kraftiga och vackra...


Såg i en tidning hur de lagt virkade överkast över soffan....snyggt !
Jag har faktiskt virkade överkast som min mormor gjort så jag ska prova =)


I samma tidning såg jag de här kuddarna skulle passa en hund tokig som mig, fast helst skulle det vara schäfer på bilden ;)


Jag har nyss kommit hem från eftermiddags skiftet ska snart gå och sova hör att Rolex vill in till husse i sovrummet så han ör väl trött han med :-)))


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar