Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 9 februari 2012

Jag såg i Fagersta posten att dom köpte upp guld så jag åkte dit med det här.
Det är några ringar som jag hittat ute och lite trasiga örhängen som gått av.
2060 kr :-)
Det låg bara i en låda och skräpade jag hade tänkt göra om det till vigsel ringar men det ser inte ut som om jag blir gift nån gång. Jag har väntat i över 22 år på att vi ska gifta oss....


Lilla Molly piper och piper nu får hon ligga vid dörren när vi ska ut och piper hon går vi inte ut...


Frostigt och kallt ute jag ser ut som ett grått monster :-)
Mitt hår är alldeles grått...


Idag var jag med lilla gumman till lasarettet vi var där sist den 21 januari hon blir inte bra. Har så ont i halsen och feber, de trodde i dag att det kan vara körtel feber.... Hoppas inte!!
Hon fick pencelin ..


Vårt lasarett är under all kritik det är ingen ordning alls Emma fick ett ostädat undersöknings rum och ligga på använd säng :-0
Kolla bara på kö lapparna !!
Förr var lasarettet bra men sen det blev privat ägt är det kaos !!
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar